فیلم 24
نوشته شده توسط : مهران

فصل5

فصل پنجم این سریال فوق العاده درباره این موضوع است در این فصل بطور ناخودآگاه رئیس جمهور پالمر توسط تروریست ها ترور میشود و جک باور که دیگر هیچکس او را بنام جک باور نمیشناسد و خود را مخفی و مرده نشان داده بود دوباره به نجات سی تی یو می آید و بانیان این کار را پیدا میکند ، ممکن است در نگاه اول فکر کنید این سریال جذابیت خاصی ندارد ولی در اوسط سریال آنچنان سریال جذاب میشود که در قسمتهایی از آن بنهایت جذابیت سریال های تلویزیونی میرسد، یکی از ویژگیهای بی نظیر این سریال اینست که هر فصل این سریال یک شبانه روز جک باور را به تصویر میکشد که شامل 24 اپیزود میشود و هر قسمت یک ساعت از زندگی پربار این مامور را نمایش میدهد ، هر لحظه ی این سریال پر از حوادث گوناگون است و بیننده را تا قسمت آخر فصل میکشد ، پیشنهاد میکنیم این سریال را از دست ندهید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

و هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می دهد. هر قسمت (Episode) از سریال، یک ساعت از روز جک باور را نشان می دهد و در قسمت 24 روز جک باور به پایان می رسد. این سریال علاوه بر طرفداران اکشن و تیراندازی، به دلیل داشتن داستان پر هیجان، و نشان دادن زندگی شخصی شخصیت ها، به دوستداران سریال های درام و ماجرایی نیز توصیه می شود.
«کیفر ساترلند» بازیگر کاراکتر جک باور، برای بازی در تنها 10 قسمت اول سریال برنده ی جایزه ی گوی زرین شد. با فروش DVD فصل اول، این سریال رکورد فروش DVD در بریتانیا را، نه فقط در بخش سریال، بلکه در بخش فیلم شکست و ارباب حلقه ها را پشت سر گذاشت. به طوری که خود کیفر ساترلند از این رکورد شکنی اظهار تعجب نمود.
این سریال در سایت imdb نمره ی 9.1 از 10 را دارد. لازم به ذکر است که در لیست بهترین فیلم های(فیلم، نه سریال) تاریخ در همین سایت، فیلم پدرخوانده با همین نمره، یعنی 9.1 رتبه ی نخست را در اختیار دارد. در سایت tv.com نیز سریال 24 تنها پس از سریال Heroes که نمره ی 9.4 را دارد، با نمره ی 9.3 به طور مشترک با چند سریال دیگر در رتبه ی دوم قرار دارد.
 نمرات ذکر شده در بالا نشانگر زیبایی بی نظیر سریال می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: